med bästavän

Yes, tro det eller ej men idag fick jag mig upp ur sängen redan vid 9 för att tvätta;) Riktigt bra gjort av mig själv måste jag säga! Sedan blev det att ligga ute i solen ett tag tillsammans med bästa vännen, riktigt skönt! Och nu sitter vi här hemma i min lägenhet efter att ha varit en sväng på festivalen. Var inte alls så spännande, så vi bestämde oss för att gå hem istället. Ska snart ut och handla på ica lite inför helgen.


.
Tänkte också tipsa er om att skriva ner era mest pinsamma sexupplevelser och skicka in till min systers hemsida så kommer den att göras till film och läggas ut på nätet! Självklart är det anonymt.
http://www.halsa2020.se/default.aspx?id=2646&cid=36&type=U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0