från underbart till helvete

Hej på er!
Just nu ligger jag i sängen efter en riktigt jobbig dag på sjukhuset.. Vaknade imorse av att jag hade så sjukt ont i magen att jag knappt kunde andas och prata var ju bara att drömma om.. Hade så sjukt ont att jag spydde av smärta. Jag lyckades ringa mamma och få fram några få ord om hur jag mådde, sedan ringde Nils ambulans som fick komma och hämta mig upp på akuten. Fick inte mycket hjälp, men efter en lång väntan och lite vila i sjukhussängen gick det onda tillslut över efter några timmar. Verkar som att det denna gång är gallan det är fel på, bara hoppas att man kan få någon medicin som ska fungera, börjar bli sjukt less på det här nu... Så nu ligger jag här i sängen och vilar mig medan Nils och matte städar hela min lägenhet. Har också lyckats få i mig lite mat, det blev mackor och yoghurt. Riktigt gott faktiskt.

.
Nu skippar vi det dåliga pratet om hur jag mår och tar upp lite om gårkvällen istället tycker jag! Gårkvällen var riktigt kul med massor av trevligt folk. Vi grillade tillsammans, satt och hade det trevligt och sedan gick vi ner till festivalen och lyssnade på något liveband och bara hade allmänt kul. Några bilder har också  tagits så tänkte slänga in en liten bildbomb här nedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0