yummiiii

blev ingen spec kul shopping på stan idag måste jag säga. Byxorna jag skulle ha var slutsålda, och jag hittade inga liknande någon annan stans heller. Inte bra inte, blev iaf fika för 2 på waynes och en macka till axel på subway. Var riktigt gott faktiskt med sötsaker säger jag passande nu med en naturgodispåse vid sidan. Jag och mamma var nämligen förbli på ica idag, och naturgodiset bara skrek efter mig, så det blev en sådan påse. Otroligt gott! Spec domdära vita yoghurtsakerna med mussli i. Muuums... Dom andra favvisarna hade inte maxi, det är en krispig boll med cappuchiniöverdrag. Har faktiskt bara sett dom på ica i kåge tidigare.
- Näe, nu måste jag sluta smaska på "godiset" är ju faktiskt dax för kvällsfikat på 30 min. Slänger ut bilder från stan innan jag gör något mer nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Sussi

De där cappucinobollarna är "to die for"... de finns på ICA Kvantum & Coop... eller de har i alla fall funnits där tidigare. :)

2010-03-23 @ 08:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0