Hamnade på akuten..

Onsdagskväll åkte jag och mamma in akut för att jag mådde så pass dåligt.. Jag hade panik, kändes som om jag inte fick någon luft, hela världen snurrade, jag visste inte vem jag var eller var jag befann mig. Ett otroligt illamående och yrsel. Jag kunde inte stå på mina ben utan låg bara i sängen och skakade när mamma kom hem.
På akutmottagningen fick jag mig en medicin och efter några timmar fick jag åka hem.
.
Torsdagen vaknade jag upp kl halv 7 och var lika dålig.. kunde inte heller nu stå på mina egna ben.. Jag ville bara falla ihop.. När jag sedan fått min medicin och hjälp av mamma somnade jag om. Jag sov och sov och sov.. Vid 4 tiden åkte vi in till stan för att jag var så dålig igen.. blev då först vårdcentralen där dom sedan skickade vidare mig till akuten på lasarettet. Efter många provtagningar fick jag sedan lämna akuten och åka hem för att sova.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Jajamen ;) Usch då, det är super med mig :D Vad ska du hitta på denna lördag då?

2011-02-19 @ 13:03:46
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0