hemstudier

Idag har jag suttit hemma och kollat på den här filmen för att skriva en läslogg att lämna in till skolan. Har lite rest att ta igen eftersom jag varit sjuk så pass länge.
.
Filmen var grymt bra! Den handlade om Jack som suttit inne i fängelse pga mord. Man får följa Jack när han kommer ut, skaffar sig ett nytt liv, börjar arbeta och träffar nya människor.
Filmen var inte alls förutsägbar vilket gjorde den enormt bra! Spännande drama som passar alla.
.
Utöver filmen har jag skrivit ett prov här hemma på rest, fortsatt med min sista läslogg i bfämnet och läst lite i psykosociala boken. Nu är det bara svenskaarbetet kvar som mamma ska få hjälpa mig med!
.
.
Blir hemma från skolan även imorgon, sedan på fredag har jag tänkt ta mig nya tag och pallra mig iväg till skolan!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

tack :D allt bra?

2011-02-10 @ 21:40:32
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0