say the word, jump the fuck back and just act like you heard

Hela kroppen skakar, en klump i halsen och skallen snurrar.... Jag har ingen verklighetsuppfattning, känns som att ingenting är på riktigt, som om jag lever i en dröm... Det svartnat till och från för ögonen och jag vill bra spy!
.
Snälla gud säg att dom lugnande atarax hjälper mot dehär snart så jag slipper ligga i magsjuka som alle.. snälla snälla snälla... Bara för att han ligger i magsjuka idag och jag typ var nära han hela skoltiden och bodde i hans jacka behöver väl inte betyda att även jag får magsjuka, right?

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hellu, hur är det? ^^



Hade fullt upp df det blev ett sent svar men nu har jag sportlov :D Lycklig just nu ;*

2011-02-18 @ 14:09:17
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0