Godmorgon!

Helt otroligt att jag tagit mig upp i tid! Andra dagen i rad som jag vaknar vid 5. Igår ganska prick 5, och idag redan halv 5. +poäng till mig. Hoppas på bättre lycka denna gång!
Har ju glömt att berätta en stor nyhet för er alla... Så kanske ska släppa bomben nu då?
.
Min underbara vän, som jag känt under så många år och haft så otrologt bra kontakt med kommer hit och hälsar på mig på onsdag! Och inte nog med det.. hon kanske även flyttar ner till mig till hösten, hur bra är inte det?! Ojojoj så kul vi ska ha tillsammans vännen. Du kommer bli som en syster för mig om du flyttar in. Längtar så!
För er som inte vet vår historia så lärde vi känna varandra via apberget (tror jag?) och under den tiden lekte livet, man for och fläängde, och självklart skulle vi ju ses för att lära känna varandra efter att vi chattat på datorn.
Små och vansinniga som vi var kom hon och bodde hos mig. Vi höll kontakten länge, sågs då och då och hade alltid lika kul tillsammans. Till en dag.. förra sommaren... Vi började bråka.. Egentligen var det otroligt onödigt och bara idiotiskt bråk.. men det hände... Men nu är vi back to basic om inte ännu bättre.
Det kommer bli fantastiskt kul att ha dig här vännen!


Kommentarer
Postat av: maddeh

haha du tog den snyggaste och nyaste bilden gummsi ;)



Det ska bli jätte kul att träffas efter såhär lång tid. Har saknat dig enormt mycket och blev riktigt chockad, men samtidigt riktgt glad när jag läste mejlet från dig.

Min "ångest" om att flytta till stockholm blev till något posetivt istället! Jag blir superglad såfort jag tänker på att i höst kanske jag bor i stockholm. med dig!! vi kommer nog båda två sakna folket hemma mycket, vi kommer(iaf jag) bryta ihop för att gå i skolan igen, men vi har varandra! om jag flyttar så kommer vi bli som syskon, som vi alltid lurat folk att vi är! Stockholm, akta er. Här kommer Olivia och Madelene Larsson!!

2011-06-04 @ 16:34:37
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0