babystep

Mycket har hänt, många tårar har fälts och många tabletter har svalts. Sängen har varit höjdpunkten på dagen och jag har uppskattat sömnen mer än något annat.
Idag hände dock något underbart. Jag pratade med en gammal vän telefonen. Madelene Larsson. Vi har haft det lite struligt på sista tiden men dag kändes det underbart att få prata med henne. Vi pratade länge och hade mycket att gå igenom. Vi pratade om problem och vad man gör för att lösa problem. Utöver detta pratade vi också om planer framöver. Detta fick mig att blicka framåt, se att jag verkligen lever i en värld. Jag fick ett glädjerus i kroppen och kände hur jag stärktes.
Efter det bad jag R ringa mig för att prata. Vi pratade också rätt länge, ett nyttigt och värdefullt samtal. Det gav mig hopp. Jag kan knappt bärga mig tills vi ses igen och kan fortsätta pratat. Du gör mig hel.
Och med det säger jag godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0