Dag 01 – 10 fakta om mig själv

 
Hittade en sånhära dagsgrej som syrran börjat med så jag kollade runt själv för att hitta något som passade mig.
Börjar idag och kommer fortsätta i 30 dagar framöver. Enjoy


1. Jag har min naturliga hårfärg -färgar aldrig längre.

2. Jag älskar att sjunga och lyssna på musik.

3. Jag har en katt som heter Ebba.

4. Mina föräldrar är som mina bästa vänner.

5. Jag har ett ärr vid sidan av näsan.

6. Jag är rädd för vatten och eld.

7. Jag älskar att vara riktigt kär, och vill ha någon att dela livet med.

8. Jag  har varit rädd för hundar, men efter att ha träffas Rs älskar jag dom.

9. Jag står för det jag tycker.

10. Jag är känslomässig person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0