Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är guld värda! Dom har stöttat mig igenom de allra tuffaste tiderna och ställer alltid upp för mig. Vi kan prata om allt och hittar ofta på saker tillsammans.
Bland det bästa som finns är att sitta hemma tillsammans med dom och umgås. Det är kärlek! Jag är sån, jag uppskattar tid med människor jag tycker om och anser att det är viktigare att göra saker tillsammans med dom man älskar än att bara vara ute och ränna..
Självklart har jag också varit ute mycket på helger och veckor, men man växer ifrån det!

Mamma Susanne


Pappa Pelle
Var tvungen välja den här söta bilden på pappa just för att det är så typiskt honom -skoja till det hela!

Kommentarer
Postat av: sussi

Ha ha ha...typisk pappa-bild! Love it! KRAMAR

2011-05-08 @ 17:29:44
Postat av: sussi

Ha ha ha... typisk pappa-bild. Love it! KRAMAR

2011-05-08 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0