Dag 12 – Mina rädslor

Jag har många rädslor. Allt ifrån spindlar & småkryp till att mista någon man älskar.
De mest vardagliga rädslorna är nog iaf att jag är mörkrädd och livrädd för råttor och spindlar+andra kryp. Tidigare var jag även rädd för hundar, men efter att ha träffat L, S, D så har jag kommit över det.
.
En rädsla som jag också har som är väldigt stor är rädslan för kärlek.
Jag är rädd för att gå in i kärleken, jag är rädd för att starta ett förhållande. Inte för att det känns obehagligt eller så, utan rättare sagt att jag vågar inte gå in i ett förhållande och lita på att det ska hålla hela livet. Och håller inte ett förhållande vågar jag inte gå in i det. Jag är sårbar, och är rädd för att våga ge mig in i något som man inte kan lita på.
Jag hoppas och försöker tro att du är äkta, jag vill så gärna våga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0