Dag 13 – Det här upprör mig

Något som upprör mig enormt mycket är när jag sett fram över något och sedan när det kommer till skott är det något som stoppar mina planeringar.
Jag vill kunna göra som jag vill och jag blir enormt irriterad när någon stoppar mig från något som verkligen gynnar mig. Jag är envis och har jag bestämt mig för något är det så!
Som idag, jag fick ett jätteupppiggande och glädjande mail om att jag skulle vara nere i sthlm till 30&31 maj, vilket innebar att jag kunde åka ner redan på fredag för att träffa skolan där nere och börja planeringen inför nästa år. Vad händer då när man är som gladast? Jo massa snick och snack och man ska behöva vänta ända till torsdag på svar bara för att de vill försäkra sig med att jag pratar med mina föräldrar först om det så att det verkligen är ok att jag åker. Så, vad gör jag nu? Jag diskuterar detta med mamma och ser till att allting ska ordna sig så att jag är säker på mina studier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0