Dag 15 - Min självsäkerhet

Är inte sådär jättebra... Vissa dagar känner jag mig som en ängel som klarar allt och har svar på allt, medan det är raka motsatsen andra dagar. Vissa dagar sitter kläderna perfekt medan dom är förskräckliga andra dagar. Jag är osäker om jag ska göra något nytt och jag är väldigt blyg av mig.
Jag har ändå blivit bättre och utvecklas mer och mer varje dag. Jag behöver inte längre det där kletiga sminket och alla hårprodukter varje dag. Detta är något som jag bara använder om jag vill göra mig fin. Jag är nog just nu så naturlig som det går att vara.
.
Jag tycker det är viktigt att vara sig själv och ändå acceptera sig själv trots att man tycker man har sina brister. Alla människor har brister, samtidigt som vi alla är unika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0