Dag 14 - Dagens tankeställare

Herregud så glad jag är! Världens lyckligaste tjej som bara skulle kunna hoppa upp på bordet och dansa av glädje. Just nu finns ingenting ivägen, allting känns underbart och jag vill bara njuta av dagen! Herrejäklar, finns inte ens ord att beskriva dena känslan. Jag längtar så fruktansvärt och ska se till att göra det bästa jag kan för att visa alla hur otroligt lycklig jag är över detta!
.
Ingenting kan sabba denna dag och den energi jag har i kroppen just nu. Allting känns som en dröm. En stor dröm som jag längtat efter under så många veckor, och äntligen går den i uppfyllelse!
Älska livet
.
"FOLLOW YOUR DREAMS,
FOR AS YOU DREAM YOU SHALL BECOME"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0