ett riktigt hvete

Idag är humöret käpprätt åt helvete... Finns ingenting som går som jag vill och alla ska bara jävlas. Allting är emot mig och det är alltid mig det ska drabba när det händer något..
Först sjukan med sjukhus och allt shit, sen nårgången i mig själv, och massa sjukor på det också, sedan upp och ner i flera års tid med olika diagnoser och nu helt plötsligt när allting ser så bra ut och mitt liv börjar komma igång normalt kommer en fucking vulkan och förstör min flytt?! och inte nog med det... en ögoninflamation också... oh god, snart orkar jag inte mer. Sedan att engelskaläraren ska fucka upp sig totalt och jag fick åka hem. Herrejävlar säger jag bara. Och nu är det tydligen storm ute också. När ska det komma ett slut på det hela?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0