för att skriva av mig lite

Just nu måste jag bara skriva av mig. Det är mycket som händer i mitt huvud, jag är sjuk och jag klarar inte av att tänka just nu. Det är press att gå i skolan och klara av saker trots att man har feber, jag har lämnat mitt älskade Väsby, jag saknar att hålla om dig och känna glädjen av din närhet.
Just nu befinner jag mig... jag vet inte hur många mil bort, men det känns bara jobbigt. Den här natten är jobbig och det känns just nu som att jag inte kommer kunna sova en blund. Något blev till ett missförstånd igårkväll och just nu försöker jag bara koppla av och tänka att det är bara en månad kvar, en månad att kämpa sig igenom och hålla sig på fötter, men trots detta är allt jag just nu kan tänka på att jag måste tillbaka.. Jag vet inte vad jag ska säga. Natten är jobbig och just nu är det bara för mycket tankar. Jag ska ta mig en snus, läsa lite och sedan lägga mig ner och kolla på min älskade serie.
Till sist, jag tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0