HOPE FOR THE BEST BUT PREPARE FOR THE WORST

Här ligger jag i sängen med täcket över mig och myser. Tänker massor över dagen, hur livssituationen just nu ner ut och vad jag ska ta mig till.
Idag var jag på riktigt dåligt humör, jag gav upp. Kände bara att jag ville hoppa av plugget och inte återvända igen till den platsen med dom lärarna!
.
Och nu ligger jag och tänker på att min största önskan nu är att jag skulle få ett samtal, idag, en annan dag eller rätt snart där samtalet lyder: "Hej! Jag undrar bara hur man kör för att komma in där du bor just nu, jag är typ i skellefteå."
Ett sådant samtal, utan förberedelse och utan förväntningar. Milen är många, avståndet är långt. Trots att jag vet att det inte kommer hända måste man ändå få drömma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0