im just a girl

Ok, idag har det hänt mycket.. tänker inte ens dra upp hälften. Känner bara att det jag varit med om är inte jag, jag passar inte in här uppe och vill bara åka ner till mitt rätta jag.
.
Jag tycker om lugn och trygghet. Att vara med någon som man känner sig trygg med och verkligen tycker om. Familjen är också viktig. Hemmakvällar med mys är bland det bästa som finns!
Ibland känner man "gud så skönt att vara singel", men efter att man levt det livet ett bra tag, hunnit med många saker som man drömt om dyker viktigare saker upp. När man minst anar det träffar man på någon som man ser värde i. Någon som får en att skratta, ger en pirr i magen och man börjar längta. Längtar efter att hålla om den personen och bara kunna spendera resten av sin tid tillsammans med den personen.
Där står jag nu, jag vill åka hem. Hem till stockholm och tillbringa min  tid med det jag tycker är viktigt för mig. U only live once -ta vara på tiden, allt kan hända. när man minst anar det händer det.
.
Jag trodde inte det fanns någon där ute som kunde vara på så sätt som du är. Jag är glad och stolt över dig att du verkligen är dig själv. Jag lovar dig att klara mig igenom det här och bevisa för dig hur stark jag är och att min envishet är grym! Jag ska kämpa, för att sedan komma ner och visa vad jag klarat av. Du är viktig för mig, jag vill inte sabba något. Du är unik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0