Onsdag

Den här dagen har i stort sett varit felfri. Allting har gått som en dans på rosor och jag har svävat fram. Dagen började med sovmorgon, sedan tog jag mig iväg till stan för att skriva ett prov på skolan. Provet gick kanonbra! Sedan gick jag hem till bror för att träffa småtjejerna och få hjälp med några problem.. Hjälpen gick väl inte så bra, men resten var suverän! Jag var ute och gick med Flippan i vagnen, myste med Ines i famnen och gick en sväng på stan med småtjejerna, bror och Anna.
Efter detta mötte jag upp mamma, gick en shoppingrunda tillsammans och sedan blev det hämtkäk från Wook&Roll. Sushi! Kanongott.
Kvällen har varit lugn, och imorgon är det full rulle med recension, vara lärare med mamma på tuböle, baka, käk hos mormor och sedan packa sista inför fredagen.
Det var allt för idag, skriver mer imorgon!
Lilla Ines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0