Skellefteå

Jag är hemma i skellefteå och ligger nedbäddad under ett täcke. Febern har kommit och jag är riktigt illamående.. ska försöka ta mig upp imorgon och ta en sväng in till stan för att plugga. Blir att sätta upp några timmar under den här veckan för att ta igen lite.
Sen måste jag bara få ut lite känslor genom att berätta att jag har fått en sån otrolig stöttning, har fått sån otrolig hjälp att komma upp på fötter och just nu känns allting som en dans på rosor. Jag är glad och längtar, blickar framåt och kan se vad jag verkligen har framför mig. Det känns bra! Riktigt bra

Kommentarer
Postat av: Sussi

Om det är fint väder nån helg framöver kanske du vill hänga med en sväng till Burön å sola lite? Just nu känns det ju lite avlägset med snö & kyla men förhoppninsvis återvänder solen & värmen snart. :)

2011-05-03 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0