soligt

Just nu sitter jag ute i solen med gitarren och steker. Jag vet inte om vi har varmt här hemma eller om det bara känns varmt eftersom jag sitter i vår inglasade "altan". Riktigt skönt är det iaf!
Jag har suttit och läst i boken från engelskan och nu är det musiken som gäller. Var helt fast i boken där ett tag, men efter att ha tappat halva tån, varit påväg att få en panikattack och blivit omplåstrad +smärtstillande kom jag av mig totalt. Funderar på att ta upp den och läsa en stund till innan jag går in?
För övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska säga om dagen, var på skolan, pratade med syv och allt vad det nu var för folk.. De gjorde mig riktigt besviken och jag känner att någon måste ta tag i det hela, jag kan inte gå och vänta dag in dag ut på att ingenting händer. Jag blir så förbannat less!
Nu ska jag sluta klaga och svara på lite sms och sedan försöka läsa något kapittel till. Vi höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0