världsbäst

Jag har suttit och pluggat med min superduper älskade mamma nu en lång stund. Vi har traglat oss igenom mina sista arbeten som jag har i rest från religionen. Det är VG, MVG uppgifter som är på g nu. Känns som att det bäst att göra sitt bästa nu och iaf försöka få så bra betyg som möjligt.
.
Hon har också varit underbar och skrivit ett mail till min rektor ang. att åka ner till Stockholm till den 30,31 maj för att kolla upp nästa års studier. Känns riktigt bra och just nu kan jag inte beskriva hur glad jag är att jag har en sån fantastisk mamma som jag har! Jag måste vara lyckligt lottad, håller ni inte med mina syskon?
Just nu känner jag bara för att sätta mig ner och spela lite gitarr och sjunga massor. Det är sådant som jag gör när jag är sådär jätteglad. Jag hoppas ni andra också kan få lite av min glädje! Pluggandet kommer att fortsätta hela dagen imorgon eftersom jag har kortdag och bara går 40 min. Kanonbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0