måndag

Idag har jag faktiskt klarat av en hel del saker... Känns riktigt bra!
Har ringt telefonsamtal och ordnat viktiga saker, suttit med ett engelskahäfte jag fått av L att jobba med, varit iväg och gått en promenad och sedan även handlat hem saker.
Dock sov jag ju rätt så länge.. Vaknade till vid halv 3, och låg väl kvar i sängen till sådär 4(?), men sen var det lite fart på mig.
Kl 5 fick jag meddelande av N, han ansåg att dagen började dra sig mot sitt slut, medan jag själv tyckte den precis hade börjat.
Nu blir det att slå igång någon serie, eller också tv (om det finns något att kolla på..) Skriver mer när jag har något att berätta.
.
Har förresten gått och funderat sedan jag klev upp ur sängen om det är nationaldagen idag? Det är väl under sommaren någon gång... stod i kalendern "Nationaldagen" med en bild på svenska flaggan... Någon som har koll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sveriges nationaldag är den 6 juni!!!!!

2011-10-25 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0