observera understruket och tjock text.

alexandra, säger:
du och jag kanske ska byta plats?
Olivia      ,N säger:
vafan ska du göra på det här stället? du ska inte komma i närheten av dom jag har vid min sida
alexandra, säger:
har du ens någon vid din sida?
Olivia      ,N säger:
oaldrig att dom skulle få chansen att komma nära dig ens.
fler ändu iaf, eftersom jag inte snackarskit och jag ställer upp för folk. dessutom håller jag inte på med 2 killar på samma gång.
och säger till bägge att jag vill ha dom
alexandra, säger:
haha det enda du kan komma med eller?
Olivia      ,N säger:
jag vill inte komma med saker, för du är itne värd att lägga ner energi på
alexandra, säger:
jag bryr mig inte ett skit om vad du säger, du som "låtsades" finnas för mig
MEN DET ÄR DU SOM SNACKAR SÅ JÄVLA MYCKET SKIT
HAHA TRORU JAG VILL LÄGGA NER ENERGI PÅ DIG
Olivia      ,N säger:
jag trodde det handladeom någon månad som du sprungit mellan simon och fredrik, men det handlar visst om en jävla lång tid.
alexandra, säger:
HAHA VARFÖR BRYR DU DIG ENS?
PATETISKT
TA TAG I DITT EGNA LIV
Olivia      ,N säger:
exakt, jag låtsades.. jag visste redan allt om hur mycket du snackar, fvarför folk inte kan lita på digoch att man aldrig ska berätta sanningen för dig, därför låtsades jag
alexandra, säger:
ITNE JAG SOM LIGGER INNE
Olivia      ,N säger:
inte jag heller?
alexandra, säger:
HAHAHAHHAHAHA PSYKO
Olivia      ,N säger:
duser, nu ser du ner på folk somligger inne... mycket snällt mot jenny...
bara för att man ligger inne är det inte fel på en ?
alexandra, säger:
du och jag kanske ska byta plats?
Olivia      ,N säger:
vafan ska du göra på det här stället? du ska inte komma i närheten av dom jag har vid min sida
alexandra, säger:
har du ens någon vid din sida?
Olivia      ,N säger:
oaldrig att dom skulle få chansen att komma nära dig ens.
fler ändu iaf, eftersom jag inte snackarskit och jag ställer upp för folk. dessutom håller jag inte på med 2 killar på samma gång.
och säger till bägge att jag vill ha dom
alexandra, säger:
haha det enda du kan komma med eller?
Olivia      ,N säger:
jag vill inte komma med saker, för du är itne värd att lägga ner energi på
alexandra, säger:
jag bryr mig inte ett skit om vad du säger, du som "låtsades" finnas för mig
HAHA TRORU JAG VILL LÄGGA NER ENERGI PÅ DIG
Olivia      ,N säger:
jag trodde det handladeom någon månad som du sprungit mellan simon och fredrik, men det handlar visst om en jävla lång tid.
alexandra, säger:
HAHA VARFÖR BRYR DU DIG ENS?
PATETISKT
TA TAG I DITT EGNA LIV
Olivia      ,N säger:
exakt, jag låtsades.. jag visste redan allt om hur mycket du snackar, fvarför folk inte kan lita på digoch att man aldrig ska berätta sanningen för dig, därför låtsades jag
alexandra, säger:
ITNE JAG SOM LIGGER INNE
Olivia      ,N säger:
inte jag heller?
alexandra, säger:
HAHAHAHHAHAHA PSYKO
Olivia      ,N säger:
duser, nu ser du ner på folk somligger inne... mycket snällt mot ...
bara för att man ligger inne är det inte fel på en ?
alexandra, säger:
haha om inte du slutar prata med mig eller fredrik inom en vecka då jävlar
ta det som ett hot om du vill
Olivia      ,N säger:
tack, ska spara det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0