Planer!

Imorgon åker jag ner till Norrköping för att hälsa på underbara N. Förväntar mig en riktigt mysig kväll där vi har all tid och rum för varandra i nya lägenheten. Känns riktigt bra! Sågs ju redan igår, vilket var jättemysigt.. Oj vilken känska att träffa honom, var så länge sedan sist. 2 veckor kändes som en evighet!
Har hört ryktas om att vi ska käka god mat, dricka gott och sedan bara ha kvällen för varandra. Underbart!
.
Lördag firas finaste Lisa, och jag är bjuden! Ska bli otroligt kul att få träffa bästa Chennour och Lisa, helt underbara tjejer. Riktiga änglar!
Som sagt, Lisa firas på lördag, och jag kan bara föreställa mig att Chennour har ställt upp med allt i världen för att göra den bästa kvällen på hela året! Har även hört ryktas om att vi ska åka limmo! Hihi, ser verkligen fram emot lördag! Ska bli fantastiskt kul, och allra bäst är att få spendera kvällen med dessa tjejer!
.
Där är mina planer, så gissa om jag är taggad? Oooja! Ska bli en underbar helg, och det behövs!
Kan förövrigt berätta att jag idag har städar heeeela lägenheten, alla skåp, toa alla hyllor.. Allting! Så nu förtjänar jag det jag har framför mig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0