07:44

Godmorgon alla! Idag är jag uppe tidigt och har inte tänkt att somna om.. Skolan börjar redan 08,30, sjuuukt tidigt!
Ni som känner mig vet att jag helst inte kliver upp tidigt på morgonen och att det ofta händer att jag försover mig, men idag ska jag lyckas!
Vid 15,00 ska jag vara på danderyds sjukhus på en koll inför operation av bihålorna. Ska även se till att förklara hur jobbigt det är för mig att vara så sjuk och måsta åka in på akuten stup i kvarten så att idiotdoktorerna förstår att situationen just nu är ohållbar.
.
Innan jag gör mig klar det sista för att gå till skolan slänger jag in denna text. Ni alla har nog hört den ett antal gånger, men jag tycker att den passar så enormt bra in.

.
"Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder & sov med apor, Snövit bodde med sju män, Pippi blev jagad av polisen, Madicken slogs & Emil drack sig full i ung ålder! De var alla förebilder då jag växte upp, så var snäll & sluta klaga på mitt uppförande."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0