bby

Idag har jag varit utan min älskling nästan en hel dag... han åkte iväg till jobbet tidigt idag, redan vid 6-halv7 tror jag? Självklart var ju jag för trött för att slita mig ur sängen, och valde därför bara att säga hejdå och somna om igen.
Konstigt det känns att sova själv i sängen inatt nu när jag bott med honom sedan torsdag och även innan dess i stort sätt hela veckor. Men imorgon ses vi igen! Då kommer han och hämtar upp mig på skolan när jag slutat:) Blir kanonbra!
Bjuder på några bilder på honom här tänkte jag, eller rättare sagt från helgen i Norrköping. Titta och njut. Snart kommer vi till Skellefteå, blir över helgen.
Denna bild hittade jag på kameran, men eftersom han är så grym på laga mat och denna bilden är från hans kök så tycker jag att den passar in!
.
I bilen
.
Fish N chips!
.
Sovrummet
.
Hallen
.
Till sist toan.
N har ju dock köpt en ny lägenhet nu (större) så det blir inte många fler nätter på detta stället.. Förmodligen blir nästa ställe också toppen med hans kunskap att inreda!
Med detta säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0