Lite om veckan

Fortfarande hemma hos världens bästa, vilket innebär dålig uppdatering!
Kan meddela iaf jag var hundvakt igår medan Niklas var på jobbet, pga att matten till hunden hamnat på sjukhus. Myyycket mysigt att ta hand om en 3 månader hundvalp. Gosig, lydig och riktigt söt!
.
Idag har vi varit och kollat på soffor, tvar och mattor. Så imorgon efter jobbet får N hämta upp mig så åker vi iväg och köper soffan, en matta och lite målarfärg. Därefter får vi se vad dagen har att bjuda på.
.
Annars har jag inte så mycket att berätta.. Jag har det enormt bra här nere i Norrköping, stormtrivs både hemma hos N och med hans underbara familj som vi hälsat på.
Operationen gick bra, har gått på starka värktabletter, men nu börjar jag klara mig helt utan. Har även dragit ner på allting annat, så i dagsläget äter jag endast en tablett om dagen sammanlagt! Känns skitbra!
.
Nu hade jag tänkt att slå igång en film att somna till (har sett massor av filmer dessa dagar, så får väl slänga upp några filmtips senare!) bby har redan somnat här vid min sida:) Godnatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Duktig kicka som kämpar på med att dra ner på tabletterna. Det är svårt kan jag tänka mig men du klarar det. Det är jag säker på!

2011-09-22 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0