nytt i garderoben!

Eftersom jag inte haft tillgång till att blogga hemma hos älsklingen så tänkte jag att jag kunde visa upp nu istället vad jag fick med mig hem efter vår runda i ett av alla centrum.
Inte mycket, men helt klart värt köpet!
En grå kavaj!
Har länge funderat på att köpa en ny kavaj, har ju en svart lite kortare.. men såhär till hösten och vintern är det både snyggt och stilrent med en längre! Svart kändes dock lite tråkit, och rätt som det var hittade jag denna snygga i grått!
Jättenöjd!
-
Gubbbbbben köpte också kläder, 3 st tröjor och 1 jacka:) Får hoppas på lite kallare väder nu till helgen uppe i norrland så vi kan använda nya sakerna!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ho ho... jag har köpt en nästan likadan. Grå, fast kortare & så är ärmarna 3-kvarts. SKitsnygga är de!

2011-09-06 @ 23:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0