Till er

O S M ni vet att jag älskar er.
Jag vet att jag inte varit perfekt men,
bara ropa på mitt namn och jag kommer på direkten.
Mycket jag vill säga men jag saknar ord,
alla gånger jag varit dum mot min far och mor.
Jag ångrar varje gång som jag varit elak,
det är klart att jag inte menar´t.
Storebror jag vet att du förstår och jag vet att du förlåter alla felen jag gjort.
Storasyster jag vet att du alltid lyssnar och står med famnen öppen.
Storasyster jag vet att du egentligen önskar att situationen vore annorlunda.
Ni har skött skolan och nu måste ni sköta ert jobb,
bli inte som jag  -nej gör mamma och pappa stolt.
Lova mig det för jag vet att ni har styrkan,
bara mamma och pappa får någon som lyckas.
Jag vet att jag vart en dålig syster,
jag kan inte fatta att ni blivit så vuxna -när jag ser er.
du vet att jag har saknat alla gångerna vi tränat, alla våra telefonsamtal och till sist vår närhet.
Ni har funnits där för mig som en bästa vän, de bästa systrarna och brodern man kan ha.
Utan er är jag ingenting.
O S M ni vet att jag älskar er.
.
Jag vet att jag inte varit perfekt men,
bara ropa på mitt namn och jag kommer på direkten.
.
Mycket jag vill säga men jag saknar ord,
alla gånger jag varit dum mot min far och mor.
Jag ångrar varje gång som jag varit elak,
det är klart att jag inte menar´t.
.
Storebror jag vet att du förstår och jag vet att du förlåter alla felen jag gjort.
Storasyster jag vet att du alltid lyssnar och står med famnen öppen.
Storasyster jag vet att du egentligen önskar att situationen vore annorlunda.
.
Ni har skött skolan och nu måste ni sköta ert jobb,
bli inte som jag  -nej gör mamma och pappa stolt.
.
Lova mig det för jag vet att ni har styrkan,
bara mamma och pappa får någon som lyckas.
.
Jag vet att jag vart en dålig syster,
jag kan inte fatta att ni blivit så vuxna -när jag ser er.
.
Du vet att jag har saknat alla gångerna vi tränat, vår närhet och till sist vår närhet och kontakt.
Ni har funnits där för mig som en bästa vän, de bästa systrarna och brodern man kan ha.
.
Utan er är jag ingenting.

Kommentarer
Postat av: M

Det handlar inte om att göra någon annan stolt. Även om jag vet att din mamma och pappa är mycket stolta över dig.



Att lyckas i livet handlar om att må bra och det är allt vi vill att du ska göra. Inte för vår skull, utan för din egen.



Nu glömmer vi det som varit och går vidare! Deal?

2011-09-06 @ 16:58:55
Postat av: Sussi

Det du inte ser är att med eller utan oss är du ALLT & lite till... men vi föredrar såklart med!



Kom oxå ihåg att din sjukdom definierar inte den du är. Du definierar själv vem du är genom att fatta rätt beslut & välja hur du ska leva ditt liv. Varje dag!



Gör dig själv stolt, inte oss - vi kommer att stå bakom dig vart livet än bär dig. När du hamnar snett, se det som en lärdom, inte ett misslyckande. Och kom för allt i världen ihåg att vi alla ibland ramlar. Det gäller bara att ta sig upp, borsta av sig & ta sig vidare.



Slutligen så har du fel. Vi är redan stolta över dig. Du är bara för korkad för att inse det, Dumsnut!! :)

2011-09-06 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0