Godmorgon världen.

Idag lyckades jag för en gång skull ta mig upp innan väckaren ringt över 2 timmar. Mycket imponerande Olivia! Så nu hade jag tänkt att ge mig ut på en promenad, +gå förbi här någonstans i väsby där det ska vara 50% på allt. Får flytta över lite pengar, jag är så sugen på att köpa något:) Framförallt träningsgrejer, men det kan ju vara lite tungt att bära hem utan bil, eller vad tror ni?
.
Kallt är det ute också, så jag har dubbla byxor +3 tröjor på mig. Termometern stod på 0,7... hur kallt är inte det när man är van vid +12? Ursch.. Får stanna och ta mig en solning på vägen helt enkelt!
.
För övrigt har jag ett möte idag mellan 13-16, och några studier jag måste ta tag i. Sedan ska jag även kolla runt efter vart jag ska ******* ***. Hihi, ni får veta senare vad jag menar:)
.
Hoppas ni alla får en fantastisk dag! Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0