Nedgångar leder till glädje.

Denna dag var inte ett öre värt. Kände mig riktigt dålig när jag vaknade, kraften i kroppen var som bortblåst och jag orkade knappt ställa mig upp. Förjäkligt! Några timmar senare lyckades jag ändå få mig ut på en liten promenad, tyckte att friskluften skulle kunna hjälpa lite, vilket den också gjorde.
.
Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Gått omkring i min morgonrock och spelat in 2 nya låtar +kollat på tv. Självklart hann jag med skype också med Matte och Erik, wonderful:)
.
Nu hade jag tänkt att spela in en sista låt innan jag lägger mig ner i sängen för dagen, så ska vi se om jag kanske hinner publicera min andra egenskrivna låt redan ikväll. Håll utkik=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0