Tips!

Som jag redan berättat tidigare är jag medlem på buzzador, där man gratis får tillgång till att prova på olika saker +tjänster gratis.
Tidigare har jag ju bla fått hem en stor förbrukning av bonaqua, och nu har jag även kommit med i ett annat erbjudande. Denna gång är det från LoveFilm.
.
Jag har tillgång till att hyra filmer på nätet, som sedan skickas hem till mig i brevlådan så jag kan titta på dem under en viss tidsperiod gratis. Hur underbart är inte det?
Senaste filmerna jag fick hem var colombiana och Abduction. Har precis sett klart dem. Och därav tänkte jag slänga in 2 tips i detta inlägg.
.
Första tipset är att ni alla bör se filmen Abduction. Det är den bästa filmen jag sett i hela mitt liv!
Den innehöll verkligen allt från spänning till stressmoment och kärlek. Jag var som fastklistrad framför skärmen. Och i slutet kom även några tårar. En helt klar 10poängare!
Sedan kan jag också meddela att detta är en film för alla, oavsett kön eller ålder. Så bra var den! Så till er läsare, se filmen! Ni kommer inte att ångra er.
.
Sedan till mitt andra tips, som självklart är att ni ska gå med i denna sighten och få hem egna grymt bra erbjudanden helt gratis! Allt från erbjudanden om kryssningar till matlagning och film. Så kör hårt!
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=OliviaLarsson_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0