Torsdag

Godmorgon allesammans!
Idag är Olivia riktigt trött... skulle ha sett till att kliva up lite tidigare så hade jag hunnit med förskolan idag, men eftersom det inte fungerade får jag åka dit senare idag istället.... typiskt! så, 13,30 blir det som gäller!
.
Nu har jag tänkt att gå en långpromenad, och sedan se om jag kanske ska gå förbi och köpa ett solkort.. känner att jag börjar bli så otroligt blek! Det är ju ändå typ vär ute nästan, så då kan man ju inte se ut såhär? +att efter alla mina promenader jag gått på har jag faktiskt fått en hel del färg i ansiktet, vilket sucks, eftersom det blir världens skillnad på ansikte & kropp så det måste fixas till!
.
Vi hörs senare när jag är tillbaka, ha en så bra dag som möjligt ni alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0