Sjukstuga

Olivia har för tillfället blibit sjuk.. ajaj! Tyvärr är det (eller var det rättare sagt) något som behövde både de ena och andra medicinerna, så nu lär det nog bli ännu ett uppehåll här i bloggen.
Kom hem från Skåne i torsdags morgon, och precis efter att jag klivit in i lägenheten fick jag en sån enorm smärta. Visste inte vad jag skulle ta mig till. Men eftersom nationella väntade på skolan var det bara att traska iväg. Dock klarade jag inte av lektionssalen mer än 10 min innan jag fick springa ner till skolsyster och be om hjälp. Och där fortsatte bara resan.
.
Pappa körde mig till akuten i väsby, och efter det väntade ett akutbesök hos ungdomsmottagningen, som sedan skickade mig vidare till akuten på danderyds sjukhus. Väntetiden var lång, men till sist kring 23:00 kom jag ändå hem med 2 olika sorters antibiotika.
.
Fredagen sov jag hela dagen, och likaså idag. Har fått stränga regler att ligga ner fram till måndag, och därefter får jag inte vistas i solen eller solarium på 10 dagar. Kan ni fatta? 10 hela dagar.. Och här som det har börjat bli sommar nu.. Detta kommer bli tufft!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist

så tråkigt att vara sjuk! hoppas att det inte var något allvarligt men ser att du inte uppdaterat på en månad :)

2012-06-11 @ 22:57:31
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Emma Härnqvist

Är du fortfarande sjuk?

2012-09-02 @ 11:03:55
URL: http://perfektion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0